خلق ارزش براي مشتري

اجاره بالابر،كرايه بتونير،اجاره چكش برقي،كرايه ويبره برقي،اجاره كمپكتور،كرايه اره برقي،اجاره كاتر

خلق ارزش براي مشتري

۱۱ بازديد

مشتريان هميشه به دنبال دلايل منطقي براي خريد ميگردند. آن ها اگر بخواهند شما را نسبت به رقبايتان ترجيح بدهند، بايد منافع بعتري دريافت كنند. گاهي اوقات كسب و كارها ارزش لازم را در محصولات و خدمات خود ، براي متقاعد سازي مشتريان ايجاد نكرده اند ، به همين خاطر تمامي تلاش هايي كه براي جذب و نگهداري مشتري انجام ميدهند بي نتيجه مي ماند.

در اين مرحله ، با استفاده از مدل ها و تكنيك هاي كاربردي ف بخش هاي مختلف بازار مورد بررسي قرار ميگيرد تا اطمينان حاصل شود كه محصولات و خدمات سازمان با نيازهاي هدف متناسب است.

شناسايي دقيق نيازمندي هاي مشتريان به سازمان ها كمك ميكند تا با ديد وسيع تري به تحليل بازار بپردازند و محصولات و خدمات متمايزي نسبت به رقبا ارائه دهند. اگر اين احساس در مشتريان به وجود بيايد كه محصولات و خدمات شما ارزشمندتر از رقبا است، تمايل بيشتري به برقراري ارتباط و خريد نشان خواهند داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.